icon-checkicon-closeicon-commentsKurir_icon_fonts_template-38Kurir_icon_fonts_template-37icon-downicon-erroricon-galleryicon-homeicon-infoicon-logouticon-nexticon-passwordicon-plusicon-previcon-reacticon-searchicon-soc-fbicon-soc-gplusicon-soc-insicon-soc-mailicon-soc-rssicon-soc-twittericon-soc-vibericon-soc-wupicon-soc-ytKurir_icon_fonts_template-34Kurir_icon_fonts_template-33icon-totopicon-usericon_reactsoc-viber

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.


Najnovije vesti

Espreso.rs


Adria media

PROMENITE NAVIKE: Jedite na OVAJ način i nećete se ugojiti!
Foto: profimedia

SJAJNI TRIKOVI

PROMENITE NAVIKE: Jedite na OVAJ način i nećete se ugojiti!

Žena

Ljudi koji žvaću polako imaju veću mogućnost da ostanu vitki, smatraju stručnjaci.

 

Šanse za razvoj metaboličkog sindroma – grupu stanja koja povećavaju rizik od srčanih oboljenja, dijabetesa ili infarkta su svedene na minimum.


Japanski istraživači su sproveli preliminarnu studiju, ali naučnici smatraju da se to može primeniti na sve stanovnike sveta.


"Lagano konzumiranje namirnica je najvažnija životna promena koja će sprečiti razvoj metaboličkog sindroma", izjavio je dr Takajuki Jaamaji, autor studije i kardiolog.

 

foto: profimedia

 

Evo zašto je važno da jedete polako:

 

  • Potrebno je otprilike 20 minuta kako bi impuls javio mozgu da je želudac pun.
  • Ako jedete brzo tih 20 minuta, u sebe ćete uneti mnogo više hrane​ ​nego je potrebno.

 

Medlin Fernstrom i nutricionista Boni Taub-Diks predlažu ove trikove:

 

  • Za obrok odvojite 15-20 minuta.
  • Štapići ili viljuška neka budu vaš pribor za jelo jer ćete tako lakše kontrolisati koliko jedete.
  • Pribor držite rukom koju manje koristite.
  • Između zalogaja odložite pribor.
  • Sklonite mobilne telefone i ugasite TV dok jedete – tako ćete ostati fokusirani.
  • Na trenutak zatvorite oči – obratite pažnju na ukus hrane, temperaturu i teksturu. Kada naučite da cenite hranu, manje ćete jesti.
  •  
foto: profimedia

Kurir.rs/SrbijaDanas, Foto: Profimedia

 

 

 

 

Pratite Kurir na VIBERU:
http://chats.viber.com/kurir

RAZMENA SADRŽAJA

Inicijalizacija u toku...