Iako košta ispod psihološke granice od 20.000 evra, reč klot ovde ne postoji.

SUV za manje od 20.000 evra. Do pre dve godine "normala", a sada naučna fantastika. Zato smo pod šake uzeli osnovni MG ZS, laki krosover, koji košta 18.490 evra.

Tempomat sa limitatorom brzine, LED farovi, kožni volan, blutut, alu-felne od 17 inča... Skupe igračke za jače klase, ali ovde nam stiže na gotovo. Ne zaboravimo ni tradiciju. Ime MG pojavilo se između dva svetska rata i čuvene Moris garaže (MG). Čuvena fabrika upala je početkom milenijuma u probleme, pa ih je 2007. godine preuzeo "SAIC motor" iz Šangaja.

mg-zs-test-24.jpg
Kurir 
mg-zs-test-42.jpg
Kurir 

Nisu žurili, pokupili su stare inženjere, ubacili svoju tehnologiju i sada nastupaju s kompletnim portfoliom. Najjeftiniji krosover izgleda pomalo cipelasto, linije nas nisu oduševile, a mišljenja na ulici o dizajnu su podeljena. U svakom slučaju, situaciju vade stilizovani LED ukrasi pozadi, gde je ZS najmoderniji.

mg-zs-test-31.jpg
Kurir 
mg-zs-test-26.jpg
Kurir 

Šta donosi osnovni model? Ovde je reč klot prevaziđena. Oprema je kompletna, tu su ekrani, ali i pregršt mekanih materijala. Instrument-tabla je kombinacija digitalnih i analognih pokazivača. Ipak, na centralnom ekranu dijagonale 10,1 inč nema tastera, pa sve mora da se gađa prstom. Nedostaju manuelni tasteri, ali dobro je to što su na volanu dugmad s glavnim komandama.

mg-zs-test-36.jpg
Kurir 
mg-zs-test-6.jpg
Kurir 

Mesta ima dovoljno u oba reda sedišta, pa se i pozadi mogu lako smestiti odrasli putnici. Prostor je dobro organizovan s obzirom na to da je MG ZS dugačak 4,3 metra, što je u gradu benefit prilikom parkiranja.

mg-zs-test-48.jpg
Kurir 

Najveća mana je to što nema štelovanja volana po dubini. Vozač srednje visine naći će dobar položaj, ali ovo može da bude problem za visoke vlasnike. Pod haubom se vrti 1,5 atmosferac. Ima korektnih 106 konjskih snaga, ali, što nam je mnogo važnije, i sva četiri cilindra. "Performansa" koja se sve ređe viđa. U kabini se čuje prijatan zvuk, na visokim obrtajima i sportski rezak ton. Naravno, nije sportista, ali ima snage pri preticanju na magistrali. Ubrzanje do 100 km/h od 10,9 sekundi takođe je skroz korektno.

mg-zs-test-13.jpg
Kurir 

Sem toga, ponaša se predvidivo u krivinama, pa je zanimljiv i okretan i u gradskim uslovima. To je dobra osobina za vozilo 16 centimetara udaljeno od tla, što garantuje laku vožnju po rupama i nepredvidivom beogradskom asfaltu. Osnovna verzija ima manuelni menjač, ali sa pet brzina. Prve tri su kratkog hoda, a četvrta i peta podređene otvorenom putu. Ipak, bez šeste brzine, pri jačem tempu na auto-putu i na 130 km/h troši oko sedam litara, a u gradu takođe prihvatljivih 8 litara benzina, doduše, bez štednje. MG ZS je ipak najbolji u cenovniku. Osnovni model košta 18.490 evra, pa i neke mane padaju u drugi plan.

MG ZS EKSAJT

Motor: 1.498 ccm

Snaga: 106 KS

Masa: 1.306 kg

Ubrzanje 0-100 km/h: 10,9 s

Maks. brzina: 177 km/h

Dužina/širina/visina:

4.323 / 1.809 / 1.653

Međuos. razmak: 2.580 mm

Prtljažnik: 488 / 1.375 l

Potrošnja na testu (kombinovano): 6,5 l

Rezervoar: 45

Osnovna cena: 18.490 evra

VOZILI SMO MG ZS! ŠTA MOŽE NAJJEFTINIJI KROS: Laki terenac ispod granice od 20.000€ - ovde nema klot opreme, da li je to dovoljno Autor: Kurir

M. Radulović